1. pachetului: 6.2 kg, 47x30x24 cm
Specificații
Cea mai recentă tehnologie de motoare fără perii de carbon oferă o capacitate de care până acum erau capabile doar mașinile alimentate cu benzină.
În schimb, acesta are o serie de avantaje - pornire ușoară, întreținere zero, service zero (ulei, combustibil, bujie, filtru etc.), funcționare silențioasă și emisii zero.
Statorul este situat în interiorul motorului. Ca rezultat, bobina este supusă unui efort mai mic, se elimină efectul de frânare al periilor de carbon și, astfel, este eliminat riscul de generare ridicată de căldură, scântei ionizante și defecțiuni structurale.
În același timp, periile de carbon sunt semnificativ mai ușor de răcit, locația lor permite acoperirea întregului motor, disiparea căldurii de pe suprafața sa și evitarea contaminării structurii, inclusiv a rulmenților. Întreaga structură este mai simplă și mai ușoară decât clasicul motor electric cu perie de carbon.
Forța care rotește arborele este controlată electronic. Ca rezultat, motorul folosește doar atâta energie cât este necesară la o sarcină dată și menține un cuplu constant.
Astfel, aceeași forță este disponibilă la turație scăzută sau mare, crescând semnificativ capacitatea de funcționalitate a bateriei.
Turația mai mare a motorului PowerMax, mai puține piese în mișcare, zero frecare datorită lipsei periilor de carbon și încălzirii semnificativ mai mici au ca rezultat o performanță cu 30-50% mai mare decât motoarele electrice convenționale.
Ca urmare, este posibil să ne confruntăm cu o forță pe care am experimentat-o doar cu cele mai puternice mașini electrice sau pe benzină.
Datorită noii tehnologii fără perii de carbon, motoarele PowerMax sunt mai silențioase decât motoarele electrice convenționale și au până la 70% niveluri mai mici de vibrații dăunătoare. Acest lucru face munca confortabilă și plăcută.
Motoarele PowerMax nu necesită întreținere și, datorită designului modern fără perii de carbon și a acoperirii complete a motorului, sunt deosebit de rezistente la șocuri, care sunt obișnuite atunci când se lucrează cu mașini în grădină și la contaminanții interne.
Acest lucru aproape că dublează durata de viață în comparație cu motoarele convenționale cu perii de carbon.