Întrebări frecvente
Informații de livrare
Termenul de livrare pentru fiecare produs depinde de stocul curent. Pe partea laterală a produsului, în dreapta imaginii, este o casetă text intitulată Informații de livrare. În partea de jos a acestuia figură timpul de livrare preconizat. Vă rog să reții că variațiile, depinzănd de culoare pot fi diferite. Transportabilitatea produselor depinde de dimensiune și caracteristicile lor unice, aici găsești metodele de livrare și costurile aferente a produsului.
Există posibilitatea de ridicare personală?
Din păcate, nu avem încă un magazin offline. Produsele noastre le trimitem din depozitele noastre prin curier, nu exista posibilitatea de ridicare personala.
De ce nu pot să-l pun în coș?
Dacă nu găsiți butonul pentru coșul de cumpărături la produsul ales, înseamnă că este temporar indisponibil. La informații despre livrare, este posibil să vedeți la descrierea produsului că acesta nu poate fi comandat din cauza lipsei de stoc. Dacă vă place produsul, vă puteți înscrie pentru o notificare, astfel încât vă vom trimite un e-mail când produsul poate fi comandat. Puteți solicita introducerea adresei de email făcând clic pe textul „Anunțați-mă...” lângă pictograma de clopoțel dedesubt la preț și descrierea produsului.
Retur/ rambursarea contravalorii
Ne pare rău dacă acest produs nu și-a îndeplinit așteptările.
În termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, te rugăm să ne înștiințezi despre intenția de retur la unul dintre contactele noastre de asistență pentru clienți. În termen de 14 zile, produsul trebuie returnat împreună cu declarația de retragere la următoarea adresă: Allpacka / BonusShop.ro, România, Santion, Santion, nr. 702B, Hala C2, 417078, Bihor
Dreptul de renunțare este regulat prin decretul: art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000
Declarația de retragere
Vei găsi declarația de retragare în e-mailul de confirmare a comenzii. În aceasta, am completat deja câteva informații pentru tine, să te ajutăm cu completarea.
Desigur, găsești o copie a declarației pe site-ul nostru la Termeni și condiții.
Raportarea coletului deteriorat
Ne pare rău, că ai constatat deteriorarea pachetului. Pentru o administrare eficientă și rapidă, te rugăm să completezi formularul pe linkul de mai jos și să ne ajutați cu fotografii detaliate și clare:
https://bonus-shop.ro/notificare-avarie-pachet
Vom transmite reclamația către serviciul de curierat pe baza formularului de reclamație. De obicei primim, răspuns în termen de 1-3 zile lucrătoare după care te vom informa despre procedeul gestionării reclamațiilor.
Bonus shop Serviciu clienți
În zilele lucrătoare de la 9:00 la 16:00 este posibil consultanța cu serviciul de clienți.
info@bonus-shop.ro
+40 376 300 222
De asemenea, ne puteți contacta pe site prin interfața noastră de chat sau pe Facebook.