Bine ai venit la magazinul online Bonus Shop!
Vă rugăm să examinați întrebările și răspunsurile de mai jos înainte de a contacta serviciul nostru pentru clienți.
Informații de livrare
Termenul de livrare pentru fiecare produs depinde de stocul curent. Pe partea laterală a produsului, în dreapta imaginii, este o casetă text intitulată Informații de livrare. În partea de jos a acestuia figură timpul de livrare preconizat. Vă rog să reții că variațiile, depinzănd de culoare pot fi diferite. Transportabilitatea produselor depinde de dimensiune și caracteristicile lor unice, aici găsești metodele de livrare și costurile aferente a produsului.
Există posibilitatea de ridicare personală?
Din păcate, nu avem încă un magazin offline. Produsele noastre le trimitem din depozitele noastre prin curier, nu exista posibilitatea de ridicare personala.
Cum pot plasa o comandă?
În magazinul nostru, poți adăuga produsul sau produsele selectate în coșul de cumpărături virtual folosind butonul coș. Acest lucru nu înseamnă că ai finalizat comanda. Pentru a plasa comanda, accesează pagina coșului, completează informațiile tale, alege-ți o metodă de livrare și plată, apoi trimite comanda. Trebuie să accepți termenii și condițiile generale și informațiile de gestionare a datelor înainte de finalizarea comenzii, poți face acest lucru folosind o casetă de bifare de deasupra butonului de trimitere a comenzii. După plasarea comenzii, te vom anunța prin e-mail automat. Acest lucru poate ajunge în dosarul de spam sau de promovare, în funcție de setările sistemului tău de e-mail, așa că te rugăm să verifici și aici. Următorul ghid ilustrativ prezintă procesul de comandă:
O adresă de e-mail este absolut necesară pentru înregistrarea comenzii, deoarece utilizăm facturarea electronică.
De ce nu pot să-l pun în coș?
Dacă nu găsiți butonul pentru coșul de cumpărături la produsul ales, înseamnă că este temporar indisponibil. La informații despre livrare, este posibil să vedeți la descrierea produsului că acesta nu poate fi comandat din cauza lipsei de stoc. Dacă vă place produsul, vă puteți înscrie pentru o notificare, astfel încât vă vom trimite un e-mail când produsul poate fi comandat. Puteți solicita introducerea adresei de email făcând clic pe textul „Anunțați-mă...” lângă pictograma de clopoțel dedesubt la preț și descrierea produsului.
Unde îmi pot valorifica cuponul?
Puteti valida cuponul in timpul comenzii. Adăugați produsele selectate în coș și accesați pagina coșului. În rezumatul comenzii, copiați codul în câmpul „cod cupon”. Asigurați-vă că toate caracterele apar exact la fel. Înainte de finalizarea comenzii, veți vedea deja suma totală redusă cu valoarea cuponului de reducere.
Dacă ești blocat, caută-ne! Ne puteți contacta în timpul programului de lucru prin chat live pe site, sau prin e-mail la info@bonus-shop.ro.
Am o reclamație, cer ajutor
Ne pare rău dacă ai întâmpinat probleme.
Vă rugăm să completați formularul disponibil la următorul link:
https://bonus-shop.ro/raportareauneiplangeri
Retur/ rambursarea contravalorii
Ne pare rău dacă acest produs nu și-a îndeplinit așteptările.
În termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, te rugăm să ne înștiințezi despre intenția de retur la unul dintre contactele noastre de asistență pentru clienți. În termen de 14 zile, produsul trebuie returnat împreună cu declarația de retragere la următoarea adresă: Allpacka / BonusShop.ro, România, Santion, Santion, nr. 702B, Hala C2, 417078, Bihor
Dreptul de renunțare este regulat prin decretul: art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000
Declarația de retragere
Vei găsi declarația de retragare în e-mailul de confirmare a comenzii. În aceasta, am completat deja câteva informații pentru tine, să te ajutăm cu completarea.
Desigur, găsești o copie a declarației pe site-ul nostru la Termeni și condiții.
Raportarea coletului deteriorat
Ne pare rău, că ai constatat deteriorarea pachetului. Pentru o administrare eficientă și rapidă, te rugăm să completezi formularul pe linkul de mai jos și să ne ajutați cu fotografii detaliate și clare:
https://bonus-shop.ro/notificare-avarie-pachet
Vom transmite reclamația către serviciul de curierat pe baza formularului de reclamație. De obicei primim, răspuns în termen de 1-3 zile lucrătoare după care te vom informa despre procedeul gestionării reclamațiilor.
Bonus shop Serviciu clienți
În zilele lucrătoare de la 10:00 la 12:00 este posibil consultanța cu serviciul de clienți.
info@bonus-shop.ro
+40 376 300 222
De asemenea, ne puteți contacta pe site prin interfața noastră de chat sau pe Facebook.