Stimate Cumpărător!
Ne pare rău că acest produs nu și-a îndeplinit așteptările.
1. Restituirea prețului de cumpărare / Exercitare a dreptului de retractare
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului. Returnările vor fi aranjate de către cumpărător. Compania noastra nu poate trimite un curier pentru pachet.
Trebuie să semnalați intenția dvs. de retractare serviciului nostru pentru clienți. De la notificare, aveți un termen de 14 zile pentru a returna produsul la adresa:
Allpacka/ BonusShop.ro
Romania
Santion
Santion, nr. 702B, Hala C2
417078
Bihor
Vă rugăm să atașați în pachet o copie a facturii și declarația de anulare completată.
Declarația îl puteți găsită în e-mailul nostru de confirmare a comenzii sau pe site-ul web: Formular de retur
Dacă printarea vă crează probleme, desigur puteți să trimiteți declarația completată și la info@bonus-shop.ro.
Vă rugăm să îndepărtați etichetele anterioare ale serviciului de curierat de pe ambalaj. Nu scrieți pe ambalaj!
Este responsabilitatea dvs. ca produsul să ajungă intact la adresa noastră indicată. Coletele returnate cu plata la primire, nu le putem accepta.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
2. Am primit un produs defect:
Ne pare rău dacă ați întâmpinat orice inconvenient cu produsul. Vă rugăm să completați formularul de reclamație în detaliu, atașând fotografii. Apoi vom investiga reclamația dvs. și vă vom propune o soluție.
https://bonus-shop.ro/raportareauneiplangeri
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la adresa info@bonus-shop.ro, unde personalul nostru vă stă la dispoziție!
Serviciul nostru pentru clienți este disponibil în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 16:00!