bonus-shop.ro
Categorii
bonus-shop.ro
  • Categorii
    • Mobilă
    • Mobilier conform cameră
  • Informații
    • Condiții de achiziție
      • Termeni și condiții
      • Notificare de confidențialitate
      • Informații utile pentru clienți
    • Plata
    • Livrare
    • Contact
    • Întrebări frecvente
    • Raportarea unei plângeri
    • Pentru a vă anula comanda
    • Notificare avarie pachet
    • Retur
  • Blog
  1. Informații
  1. Informații
  2. Retur

Retur

Stimate Cumpărător!

Ne pare rău că acest produs nu și-a îndeplinit așteptările.

 


1. Restituirea prețului de cumpărare / Exercitare a dreptului de retractare

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului. Returnările vor fi aranjate de către cumpărător. Compania noastra nu poate trimite un curier pentru pachet.

Trebuie să semnalați intenția dvs. de retractare serviciului nostru pentru clienți. De la notificare, aveți un termen de 14 zile pentru a returna produsul la adresa:
Allpacka/ BonusShop.ro

Romania
Santion
Santion, nr. 702B, Hala C2
417078
Bihor

Vă rugăm să atașați în pachet o copie a facturii și declarația de anulare completată.
Declarația îl puteți găsită în e-mailul nostru de confirmare a comenzii sau pe site-ul web: Formular de retur
Dacă printarea vă crează probleme, desigur puteți să trimiteți declarația completată și la info@bonus-shop.ro.

Vă rugăm să îndepărtați etichetele anterioare ale serviciului de curierat de pe ambalaj. Nu scrieți pe ambalaj!

Este responsabilitatea dvs. ca produsul să ajungă intact la adresa noastră indicată. Coletele returnate cu plata la primire, nu le putem accepta.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 


2. Am primit un produs defect:

 Ne pare rău dacă ați întâmpinat orice inconvenient cu produsul. Vă rugăm să completați formularul de reclamație în detaliu, atașând fotografii. Apoi vom investiga reclamația dvs. și vă vom propune o soluție.

https://bonus-shop.ro/raportareauneiplangeri

 

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la adresa info@bonus-shop.ro, unde personalul nostru vă stă la dispoziție!

Serviciul nostru pentru clienți este disponibil în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 16:00!

Sitemap

Acasa

Produse

Informații

Blog

Cont client

Autentificare

Inregistrare

Contul meu

Coș

Favoritele mele

Informații

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

Plata

Livrare

Contact

Întrebări frecvente

Retur

  • facebook

  • instagram

Categorii

Mobilier living
Mobilier dormitor
Mobilier hol
Mobilier baie
Mobilier birou

favi.ro
bonus-shop.ro a biano.hu-n
sixpayment
paypal
  • Mobilă
  • Mobilier conform cameră
  • Informații
    Informații
    • Condiții de achiziție
      Condiții de achiziție
      • Termeni și condiții
      • Notificare de confidențialitate
      • Informații utile pentru clienți
    • Plata
    • Livrare
    • Contact
    • Întrebări frecvente
    • Raportarea unei plângeri
    • Pentru a vă anula comanda
    • Notificare avarie pachet
    • Retur
  • Blog
Autentificare
Creează cont
Setari cookie
pagina noastra foloseste cookie-uri pentru functionare. Pentru functionalitati mai largi, puteti sa permiteti cookie-urile tip marketing, acceptand si Politica de confidentialitate
Cookie-urile necesare pentru funcționare sunt esențiale pentru funcțiile de bază ale site-ului web, iar site-ul nu va funcționa corect fără ele. Aceste cookie-uri nu stochează informații de identificare personală.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a urmări activitatea vizitatorilor pe site. Scopul este de a afișa reclame relevante pentru utilizatorii individuali (de exemplu, Google Ads, Facebook Ads) și de a-i încuraja să interacționeze, ceea ce face site-ul nostru și mai valoros.
Prin colectarea și raportarea anonimă a datelor, cookie-urile statistice îl ajută pe proprietarul site-ului să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web.
Cookie-urile utilizate pentru personalizare ne permit să reținem informații care modifică comportamentul sau aspectul site-ului web.