1. pachetului: 3 kg, 66x31x24 cm
Specificații
Cea mai recentă tehnologie fără perii de carbon oferă motoarelor o capacitate de care până acum erau capabile doar mașinile pe benzină.
În schimb, are însă o serie de avantaje - pornire ușoară, întreținere zero, service zero (ulei, combustibil, bujie, filtru etc.), funcționare silențioasă și emisii zero.
Statorul este situat în interiorul motorului, iar rotorul cu magneți rotește permanent în interior. Ca rezultat, bobina este supusă unui efort mai mic, se elimină efectul de frânare al periilor de carbon și, astfel, este eliminat riscul de generare ridicată de căldură, scântei ionizante și defecțiuni structurale.
În același timp, periile de carbon sunt semnificativ mai ușor de răcit, locația lor permite acoperirea întregului motor, disiparea căldurii de pe suprafață și evitarea contaminării structurii, inclusiv a rulmenților. Întreaga structură este mai simplă și mai ușoară decât clasicul motor electric cu perie de carbon.
Forța care rotește arborele este controlată electronic. Drept urmare, motorul folosește doar atâta energie cât este necesară la o sarcină dată și menține un cuplu constant.
Astfel, aceeași forță este disponibilă la scăzut și la turații mari, crescând semnificativ durata de viață a bateriei.
Viteza mai mare a motorului PowerMax, mai puține piese în mișcare, zero frecare datorită lipsei periilor de carbon și încălzirii semnificativ mai mici au ca rezultat performanțe cu 30-50% mai mari decât motoarele electrice convenționale.
Ca urmare, este posibil să vă confruntați cu o forță pe care ați experimentat-o doar cu cele mai puternice mașini electrice sau pe benzină.
Datorită noii tehnologii fără perii fără carbon, motoarele PowerMax sunt mai silențioase decât motoarele electrice convenționale și au până la 70% niveluri mai mici de vibrații dăunătoare. Acest lucru face munca confortabilă și plăcută.
Motoarele PowerMax nu necesită întreținere și, datorită concepției moderne, fără perii de carbon, acoperirea completă a motorului, sunt deosebit de rezistente la șocuri, care sunt obișnuite atunci când lucrați cu mașini de grădină.
Din acest motiv se dublează durata de viață în comparație cu motoarele convenționale cu perie de carbon.